torsdag, augusti 25

Happy happy!

Igår va dagen.
Och dagen gick jättebra.
Jag ska snart få mina efterlängtade nya bröst.
I norge.
Varför där och varför då?
DÄRFÖR!
Jag SKA ha ett par nya bröst.
Trondheim när närmare än nått ställe i Sverige. Förutom det i Åre, men det är så dyrt där.
Pengar då? Det är redan klart.
Och NEJ! till er som tror er veta att det "bara" kostar 30.000 i Sverige.
Det är en myt.
I Sverige kostar det mer än i Norge.
Tack på förhand att ni inte ger mig kritik. Jag har redan fått tillräckligt.

Men först ska vi flytta och fixa.
Så de är iaf 2 månader kvar.
Längtar!

8 kommentarer:

Kimsan sa...

Kul, grattis..vet att du längtat!
Jag vill också...fan, men en dag..en vacker dag :)
Kram på dig!

Anonym sa...

Sno ett par extra till mig!!//kram cissi

Nikolina sa...

Good for you:) jag vill också

Hannah Kaseva sa...

Äntligen!!! Drömmen blir verklighet! Jag tycker inte du ska ta åt dig när folk ifrågasätter, det är DIN kropp. Och DINA fantastiskt snygga nya bröst! :D

Anonym sa...

Vad roligt för dej att det går din väg nu =) All lycka till dej!

Kram/ MarieLouise

Anny sa...

Åh vad roligt för dig! Och vad avundsjuk jag blir!
Du ska skita i negativa bajshögar. Det är din kropp, du får göra som du vill med den. Hade det varit så att du skulle göra femton plastikoperationer och sen inte se ut som dig längre, DÅ hade jag kanske förstått det. Men det är ett par BRÖST för guds skull. Bah. Men ja, jag är iaf jätteglad för din skull och du måste berätta för mig hur mycket det kostade!
Puss!/Anny

sis sa...

Grattis till dig!

Anonym sa...

Kram gumman unnar dig allt du blir lycklig av!!!//Anci