måndag, augusti 15

Matrealistiska saker in my heart.

Titta titta vilka fynd jag gjort idag :)
T-shirts till Malte för 40 kr, Puma dress till lill-puman 100 kr, adidas dress 30 kr.
Yey!
Man blir så glad av matrealistiska saker. Iaf om man är en person med fetish på matrealist.
Och eftersom jag tillhör den kategorin så anser jag mig vara extremt lycklig just nu.

Även att jag och mitt älskade underbara Björnbär äter ost, kex och parma... Räkor, ägg och aioli.
En salig lyxig blandning till dom bästa.
Underbara måndag!

Började faktiskt redan imorse. Barnen vaknade inte fören, hör och häpna, 10.30.
Spontan besök av Andrea och Nikita :)
Momma kom och drack te med oss.
Sen kom mamma en snabbis med grejor till oss.
Blev dock en skit äcklig middag. 
Sen fick jag för mig att jag skulle springa till Lugnvik.
Jag har typ aldrig sprungit i hela mitt liv.
Gissa hur långt jag kom? :P
Till Jamtli fan :D
Känner mig stolt alltså.
Ha ha ha.
Grym-Linda 4-ever.

Sovgott min vänner och min anonyma ovän oxå.
Puss

Inga kommentarer: