torsdag, augusti 4

mobil bilder.

Fina utemöbler på våran balle, äntligen.
Men jag ska erkänna att den där blomman stod där 1 endaste sooolig dag och nu är bladen bruna.
Min tanke var, jaha, solen brände sönder den.
Björns svar på det var, Men det är ju inte därför fattar du väll, det är ju för att det börjar höstas ute.

Eh... Björn jag står fast vid min åsikt.
BjörnBär I Love You!

Min fina fina cykel kille :)
Han cyklade ända till frösön. Den gnekar och gnäller, har tappat en trampa och är allmänt inte bra men trots det ska han cykla på just den cykeln.
Vi har en annan jätte fin och ny, men icke..

Frösö Fen Fagra Jensan 

På måndag ska jag till Hannah, barnledig hela dagen typ tack vara min underbara familj.
Vi ska fixa lite på armen och ha lite tjejmyspys, ha ha inte myspys som i Sims, no no, men mer i stil med pizza och ett glas rött på ballen :)

Ne nu finns ingen tid för skitsnack, nu ska jag sova.
Trevligt att pratas vid hörrni.
Puss och sleep tight!
Lääängtar!

Inga kommentarer: