måndag, augusti 15

Oh no!

Jag vill bara ta död på ett osant rykte...
Jag bryr mig inte vart det kommer ifrån eller hur det uppstått.
Kräver ingen förklaring,
Ångrar djupt smset jag skickade idag där jag frågade; varför säger du till folk att jag slagit dig? Sjukaste jag hört!
Jag vill INTE ha någon förklaring, för jag bryr mig inte.
Men till er andra som bryr er, Jag har inte slagit någon den här sommren.
INTE INTE INTE.
Och jag vill inte slå någon heller.
Ärligt alltså, av hela mitt hjärta.

Jag är inte ute efter bråk eller intriger.

Järngänget in my .. :P ;)

3 kommentarer:

mammi sa...

De är grymt tråkigt när mindre friska människor säger dumma osanna saker om en.. Man blir så ledsen å besviken. Fast då får man tänka på att de faktiskt är synd om dom, för dom mår ju väldans dåligt eftersom dom gör såna dumma elaka saker. Å vet du, både du å vi som känner dig vet att de bara är dynga.
Fast ärligt kanske personen ifråga skulle behöva bli riktigt omskakad för att vakna upp å bli vuxen!! Ta ansvar för sitt å sina näras liv...
Puss på dig bästaste Linda

Anonym sa...

Haha

Sandra sa...

Hahaha Varför??? Så jävla onödigt. Skit i det!!! det e ju det jag har sagt länge nu, ni måste flytta från östersund.

Älskar dig!