måndag, augusti 29

Tankar

Låg i djupa tankar igår kväll innan jag somnade..
Lite blandade tankar.
Självklart snurrade det vanliga imorron då jävlar börjar mitt nya liv... blaha blaha. Bli smal och sund och tjofadderittan.

Men även funderade jag på "OMG".
Har lixom aldrig gett den förkortningen en extra tanke.
Och därför har jag trott att det betyder Oh my god.
Eh, nu när jag tänker efter så borde jag ha förstått att de gånger jag läst det och tänkt varför skriver/säger dom Oh my god där... Eller har jag inte läst det nånstans och bara fått för mig att jag tänkt det?

För egentligen är det ju en självklarhet att det betyder Omgående, eller?
ELLER?

Oh my god.

1 kommentar:

Magdalena sa...

Men Linda din sunda och smala människa! Man kan väl inte bli mer sund och smal än du?
När vi träffades på stan häromdagen så sa jag till Alex och Jenny: Men vad smal hon är! *avis*
Ja, snacka om att jag är avis.
Sådär ska jag oxå se ut om ett år :D