fredag, september 2

Bokstäver.

Igår var lixom dagen torsdag...
Jag åt sushi. Jävla proffsigt. Kände mig kulturell. Hur fan stavas kulturell. Lät ju fan som kantarell. Ångrar mig angående kulturell och bestämmer mig för att det stavas kullturel. 
Ha ha, de där såg oxå fel ut. Kulturel. ???
What ever.

Tappade tråden...

Sushi ledde till efterdrink på Jennys ballkong. Gick en repa på stan, kolla läget. Dött! Fan en torsdag på min tid var det fullt ös. Fest lixom. 
Va hände?

Nemen imorron ska jag dricka vin med min nyfunna vän "grannen".  
Anses jag då som en olycklig själ?
Bara för att jag känner för att ha kul.
Jag går inte ut för att ligga. Ragga. Eller ha annat fuffens för mig. Nedå jag är så nöjd med BjörnBär... oftas :O ;)
Jag går ut för att ha en anledning till att röka, minst ett paket cigg... Smokes in my fucking heart.

Over and out.
Syns imorron yo!

1 kommentar:

emmashine sa...

sv:
jag var det men mina vänner envisades med att få komma på fika osv. så jag var tvungen. men jag fick inte äta tårtan själv och det var därför jag ville firas utav er alla sen. jag vill kunna äta utav min egen födelsedagstårta :D <3