torsdag, oktober 13

Äntligen!



Nu är det gjort. ÄNTLIGEN!!
Är sååå nöjd.
Bilderna är från samma dag som operartionen så dom är ju lite svällda åt lite olika håll och kanter.
Meeen oj så fina :) 
Är nöjdast i världen.
Personalen och kliniken var grym.
Helt fantastiska.

Jag tycker att dom blev helt lagom stora.
Färdig läkta och klara så ska dom fylla en D-kupa.
Som jag hade förut.

Kan inte vara annat än nöjd.

För tillfället mår jag bra. Natten som varit var en skit natt. Jag spydde, förmodligen av alla tabletter som jag ska äta. Usch! Hatar att må illa.
Idag kommer mina ungar hem :D 
Åh vad jag saknat dom, älsklings barn.
Tack tack tack för hjälpen älskade familj!

Nu ska jag återgå till soffläge.

Kommer mer bilder sen.
Puss

4 kommentarer:

Magdalena sa...

SNYGGT SNYGGT SNYGGT!!!
SÅ himla kul att du fick det gjort!
Om ett år kanske en annan får sin högsta dröm uppfylld ;)
Vad gick kalaset på?

Joanna sa...

åååha, va kul o ha de gjort! o va snyggt! :)

Linda sa...

Ja så skönt. Nu vill jag bara att det ska läka fint :)
38000 kostade det... Plus resor och mat och sånt.
Helt klart värt det!
Är så nöjd :)

Jenny sa...

dom hade inte kunnat bli bättre! jag ska också göra :)