fredag, oktober 14

Kärlek äkta som fan!

Men herreguuud vad jag vill hålla er hårt och aldrig släppa.
Mina fina kärleks ungar.
Smärtan av ett par nya bröst är ingenting jämfört med att vara utan er.
Men snart är det läkt.
På tisdag får jag bära igen. Inte lyfta. Bara bära. Om det känns bra förstås

I natt sover dom hos mamma. Men även när dom sover hemma så har ju jag sovit i soffan.
Sorgset.
Inget snusmysgos på natten. Inte ens på dagen.
Men snart ska vi leva loppan igen.

Töööntigt inlägg men var bara tvungen att få ur mig det.

Nu ska jag sova.
Godnatt.
Puss

3 kommentarer:

rebecca sa...

Vissst är det mysigt att snusa på barnen på natten dom ser ju ut som änglar då :)

JennyL. sa...

fina fina ungar!!

Joanna sa...

Vilket fint kort! :)

Vet hur de känns, de där att man inte får lyfta upp o gosa runt me dom små.. jag opererade mina när Lowa var knappt ett.. o som du säjer, smärtan av att dom är nyoperarde är fasiken inget mot att man inte kan/får kunna mysa och gosa som vanligt med dom små!

Men snart får du.. Håll ut! :)