tisdag, november 1

Malte, mamma älskar dig!

Imorron är det dax älskade underbara.. 
Han är kolugn. Härliga unge.
Jag är oxå ganska lugn. Än. 
Men imorron vet jag inte längre.
Usch.
Vet inte varför men detta påminner mig om en av gångerna jag skulle avliva Mingus.
Han och jag promenerade till djursjukan.
Han sista promenad. Ovetande.
Men så fort vi kom in i avlivningsrummet fick han panik.
Då visste han att jag utsatte honom för hemskheter.

Självklart plockade jag upp min älskade hund och gick därifrån.
Gråtandes.
Glömde att betala så vi fick åka dit senare för att bli flera hundra fattigare bara för att inse att vi inte var redo för döden än.

Hmm, känns som att Malte kommer att känna samma sorts panik.
Ovetandes och rädd.
Hjälplösa små barn.
Jag önskar att jag kunde ta hand om alla ungar som far illa i hela världen.

Dax att sova.
Tidig morgon imorron.
Sovgott fina folk!

1 kommentar:

Moster Pia sa...

Men allt gick bra.. <3