fredag, augusti 12

Hjärtemuffins..

 
Har bakat dom godaste och finaste muffinsarna ni kan tänka er idag... Lite ihop knåpat recept.
Hallon, vitchoklad och mörkchoklad, mmm...
Lätt att banta när det finns så här goda saker på jorden :P

Nu ska jag dricka en kopp te i mitt egna sällskap i väntan på att min hjärtevän ska komma hem.
Då ska jag bjuppa han på den absolut sista hjärtemuffinsen.
Om det inte tar allt för lång tid förståss, för då kan det hända att jag äter upp den själv.



Imorron ska vi jobba, alla 3. Malte och jag på Nattis. Björn med traktorn. Mickilina har turen att få vara med Pia :)
Vi ska på kalas hos Matteus (Maltes dagiskompis)... Det är därför Malte ska följa med mig på jobbet. Jag har ett till barn på Nattis som oxå ska få gå på kalaset. Så det blir nog roligt. Fullt ös :)

Dagens önskning är PENGAR.
Pengar till allt.
Pengar överallt.


Lev livet och känn lycka!
Puss &  Kram

1 kommentar:

Nikolina sa...

Men gud vad jag vill ha receptet på dom där:)