torsdag, augusti 11

Mickilinas högsta önskning ;)

Lampan är från Poppel.
Den här underbaraste lampan önskar sig Mick på sin 1 års dag...
Dyr, men fin.
Så med andra ord önskar hon sig pengar till en rådjurslampa.

Idag köpte jag overaller till barnen på Kappahl. Känner mig nöjd :)

I helgen blir det jobb och ett och annat nöje tror jag.

Dåligt med uppdatering här men andan faller sig inte lixom på.
Ni är ju faktiskt många som läser men INGEN som kommenterar.
Känns ungefär som att skriva ut i det tomma.
Eko!

Så hej hopp gummi snopp, sovgott everybody.

Tänkvärt.
Du får säga att jag är tjock men det gör fan inte dig smalare..

3 kommentarer:

Sandra sa...

vilket datum är det hon fyller år??? och vart har du hittat den lampan?

Linda sa...

Hon fyller 29 sep. Lampan är ifrån Poppel. :)

Sandra sa...

Poppel har jag aldrig hört talas om. Sökte på googel och förstår vad miks mamma menar med att den är dyr. Herregud för en sån liten lampa.